Naslovnica

Flota

Red plovidbe - Cijene - Prodaja karata

Povijest

Galerija

Kontakt


Tražilica putovanja

 Datum putovanja:

 

 

 



 Počni ispočetka

Obavijesti

Pravilnik G&V Line

Pravni kutak

Mediji - prenosimo

Rent a boat

Brodarske tvrtke

Smještaj

Restorani

Korisni linkovi

Korisne informacije

Vremenska prognoza

Zanimljivosti

m.b. SEASTAR

MNK "TNT"

Praznici u Hrvatskoj


Brodarske tvrtke

Miatours

Tvrtka održava liniju Zadar - Premuda(Krijal) - Silba - Olib sa svojim katamaranom Princ Zadra. Ostale usluge koje tvrtka pruža su:
organizacija izleta, rent-a-car, transferi i mjenjačnica, organizacija smještaja.

Opširnije na: www.miatours.hr

Linijska nacionalna plovidba d.d.

Linijska nacionalna plovidba (LNP) je hrvatska brodarska tvrtka sa sjedištem u Splitu, čije se poslovanje temelji na višegodišnjem iskustvu kataramaranskog i trajektog prijevoza putnika i vozila.

Linijska nacionalna plovidba osnovana je u ljeto 2008. godine, kao pravni sljednik Split Tours-a, i u ovom trenutku održava trajeknu liniju Valbiska (otok Krk)- Lopar (otok Rab), katamaranske linije Split- Šolta i Split- Brač, te sezonsku katamaransku liniju Pula- Mali Lošinj- Zadar.

U floti LNP-a nalaze se dva trajekta (Moli i Nosač) i četiri katamarana (Komiza, Broč, For i Bišovo), koji u skladu s Kodeksom međunarodne pomorske sigurnosti posjeduju ISM CODE certifikate, što je, uz iskustvo naših zapovjednika i pomoraca, jamstvo za ugodan boravak na brodu i siguran dolazak putnika na odredište.

U cilju jednostavnije i brže organizacije putovanja, LNP je, pored standardne kupnje karata na prodajnim mjestima u lukama ukrcaja i u ovlaštenim agencijama, svojim putnicima omogućio i online prodaju putnih karata na domaćim linijama.

Opširnije na: www.lnp.hr

Krilo

Ugostiteljsko turistički obrt "KAPETAN LUKA" sa sjedištem u Krilu Jesenice uspješno posluje od 1989. godine. U svojoj ponudi ima dva broda: DSC KRILO JET i DSC KRILO kojima održava državnu brzobrodsku liniju br.12 na relaciji Split-Hvar-Korčula.

Osim redovne brzobrodske linije Split-Hvar-Korčula u ponudi su turistički aranžmani i izletnički programi razgledavanja kao i najam brodova.

Opširnije na: www.krilo.hr

Ivante

Tvrtka Ivante obavlja prijevoz na brzobrodskoj liniji ŽIRJE – KAPRIJE – ŠIBENIK te organizira izlete na otocima šibenskog arhipelaga, u NP Kornati, NP Krka, dalmatinske noći na otocima, i noćne izlete.
Osim toga nudi ronilačke programe na lokacijama koje su najljepše podmorske lokacije u svijetu.
sve vrste turističkih aranžmana, od individualnog odmora, ljeto na Jadranu-zima u nekom od Europskih skijaških centara, organiziranih učeničkih izleta, maturalnih i apsolventskih putovanja pa do organiziranih aranžmana za turističke grupe ljeti i zimi.


Opširnije na: www.ivante.hr

Jadrolinija

Jadrolinija je društvo za linijski pomorski prijevoz putnika i tereta sa stoljetnom tradicijom.
Osnovana je 20. siječnja 1947. g. u Rijeci, a nasljednica je raznih udruživanja malih brodara obalne plovidbe još od 1872. g. Povezivanjem otoka s kopnom i održavanjem dužobalne linije na hrvatskoj strani Jadrana, JADROLINIJA ostvaruje svoju osnovnu zadaću. Djelatnost Jadrolinije, prijevoz putnika i vozila, izrazito je sezonskog karaktera i pod velikim utjecajem turizma.

Opširnije na: www.jadrolinija.hr

Karaka

To expand the tourism possibilities and to illuminate the maritime history of Dubrovnik, the travel agency “Navicula” has undertaken the complex task of building a replica of an historic karaka, a very important kind of trading vessel for the Republic of Dubrovnik (1272 - 1808). The new Karaka will sail in and around Dubrovnik waters, evoking the rich Dubrovnik maritime history by taking tourists out for daily excursions and for occasional special events. Since no maps or blueprints of an original karaka exist, the reconstruction of the Karaka was a challenge. Much information was gathered from assorted descriptions and pictures found at the Dubrovnik Maritime Museum. According to the information there, karakas were the largest ships on the Adriatic Sea in the early 15th century, and in the 16th century were among the largest vessels in the world.

During the 16th century, when the Dubrovnik Republic was at its peak, its shipbuilding industry produced almost 200 ships for the seas of the world. The citizens of Dubrovnik had earned a reputation as very distinguished builders of great karaka and galleon ships. That’s why the name “Argosy” (derived from Ragusa, as Dubrovnik was formerly known) became a synonym for a great trading ship, likely referring specifically to a karaka ship. It is even mentioned by Shakespeare in his play “The Merchant of Venice”.  

Between the 14th and 17th centuries, a karaka ship was normally quite large, one of the largest ships of that period. With its typical trading activity, it was also one of the most important sailboats of the Mediterranean Sea. Karakas can truly be considered the predecessors to the three-mast sailboats that developed and thrived until the 19th century.

To recreate the feel of the 16th century, special attention was given to every possible detail in the reconstruction process. Meanwhile, many aspects of the ship have been adjusted to modern tourism standards. Though the Karaka’s foundation is steel, its interior will appear as a beautiful historic artefact.

Opširnije na: www.karaka.info


m/b Nona Ana


m/b Paula


Event brod Sea Star

Copyright © - G&V Line d.o.o. Dubrovnik